|
|
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
Διαδικτυακό Σεμινάριο
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Τετάρτη 26 Μαϊου, 19:00-21:00 |
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
Το πρόγραμμα Αυτογνωσίας αποτελείται από αυτοτελή μαθήματα που διεξάγονται σε ομαδικές συναντήσεις. Σε αυτές, προσεγγίζουμε τα θέματα από φιλοσοφική, ψυχολογική και πρακτική άποψη, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την προσωπικότητα μας, τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις μας. Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτή την κατανόηση για να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας και τις σχέσεις μας σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο.
Κύκλοι ΑυτογνωσίαςΟ 1ος Κύκλος Αυτογνωσίας εστιάζει στις δεξιότητες, τα συναισθήματα, την καλλιέργεια της αυτοπαρατήρησης και την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης. Οι συμμετέχοντες μέσα από γνώσεις και βιωματικές τεχνικές μαθαίνουν να
|
ΠρόγραμμαΤο πρόγραμμα Αυτογνωσίας 1ου Κύκλου αποτελείται από 6 αυτοτελή σεμινάρια που πραγματοποιούνται με ολιγομελείς ομάδες διαδικτυακά.
Το κάθε σεμινάριο έχει διαφορετικό θέμα, διαρκεί 2 ώρες, είναι αυτοτελές και μπορεί να παρακολουθηθεί ανεξάρτητα. Μπορεί να επιλεχθεί 1 σεμινάριο ή περισσότερα. Για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν περισσότερο, η παρακολούθηση και των 6 βασικών σεμιναρίων του 1ου κύκλου αποτελεί την προϋπόθεση για την συμμετοχή στον 2ο Κύκλο Αυτογνωσίας. Εκπαιδεύτρια του προγράμματος Αυτογνωσίας είναι η Δώρα Αποστολοπούλου Δείτε παρακάτω εμπειρίες συμμετεχόντων. |
Προϋποθέσεις ΣυμμετοχήςΤο πρόγραμμα Αυτογνωσίας απευθύνεται σε όλους τους ενήλικες χωρίς να είναι απαραίτητη καμία προηγούμενη γνώση ή εμπειρία.
Πως να ΣυμμετάσχετεΣυμπληρώστε την παρακάτω φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα λάβετε στο email σας όλες τις πληροφορίες για το πρόγραμμα και τον τρόπο συμμετοχής.
|
Εμπειρίες
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
H εμπειρία μου από τα μαθήματα αυτογνωσίας ήταν εξαιρετικά θετική και ενδιαφέρουσα. Μέσα από τις ασκήσεις για την αναγνώριση των συναισθημάτων και των σωματικών συμπτωμάτων κατάφερα να διαχωρίσω καταστάσεις και συναισθήματα που έβαζα κάτω από την ομπρέλα του άγχους. Η ανάλυση που γινόταν στη συνάντηση από τη Δώρα με βοήθησε να αποκτήσω τον έλεγχο σε πολλές καθημερινές καταστάσεις με αποτέλεσμα να έχω καταλήξει να αισθάνομαι περισσότερο ανάλαφρη και ήρεμη. Είμαι ευγνώμων για όλες αυτές τις Τρίτες που περάσαμε μαζί.
Αλεξία
Title / Company
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Μέσα σε λίγα μαθήματα με ανάλυση απλή, περιεκτική και ξεκάθαρη έμαθα πολλά και ουσιαστικά πράγματα για τα συναισθήματα, τις σκέψεις και γενικότερα για τον εαυτό μου. Προσωπικά βίωσα έντονα το κάθε μάθημα και με βοήθησε το καθένα ξεχωριστά στην πνευματική μου εξέλιξη. Ευχαριστώ από καρδιάς και ανυπομονώ για τη συνέχεια!
Στέφη
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Μου άρεσε πολύ η εμπειρία. Κατανόησα καλύτερα τον εαυτό μου, τον τρόπο που λειτουργώ και έμαθα να ξεχωρίζω τα συναισθήματα και να αναγνωρίζω τι μου συμβαίνει.
Νικολέτα
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Καταπληκτική εμπειρία. Πάρα πολύ βοηθητικά στο να αναγνωρίζεις τα συναισθήματα. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
Αλίκη
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Πολύ θετική εμπειρία. Έβαλα σε τάξη κάποια πράγματα στο μυαλό μου. Βοηθήθηκα στο να αναγνωρίζω πιο ξεκάθαρα τα συναισθήματά μου, στο να τα συζητάω ανοιχτά με τα μέλη της ομάδας χωρίς ντροπή, αλλά και με την οικογένειά μου
Νατάσα
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Έστρεψα την προσοχή μου σε εμένα και άρχισα να παρατηρώ και να εντοπίζω συναισθήματα και σκέψεις. Ανακάλυψα την πηγή πολλών συμπεριφορών.
Αγγελική
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Τα μαθήματα αυτογνωσίας ήταν μια διαφωτιστική εμπειρία για εμένα. Παρακολούθησα τον 1ο κύκλο σε ομαδικές συνεδρίες. Πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να ταυτίζομαι με πράγματα που άκουσα από την ομάδα και ένιωσα απελευθερωτικά όταν μιλούσα μπροστά τους για τις δικές μου σκέψεις. Η εισηγήτρια ήταν συγκεντρωμένη επί του θέματος, περιεκτική στην επεξήγηση και με ενσυναίσθηση, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ασφάλειας. Ο λόγος που επέλεξα να παρακολουθήσω αυτά τα μαθήματα ήταν η επιθυμία μου να ξεμπλέξω το κουβάρι των συναισθημάτων που νιώθω καθημερινά να μπορέσω να τα ξεχωρίσω και να τα παρατηρήσω. Τα μαθήματα μου έδωσαν τα απαραίτητα εργαλεία για αυτό και ευκαιρία για να τα χρησιμοποιήσω. Το έκανα με περιέργεια και κάθε φορά ανακάλυπτα κάτι καινούριο όσον αφορά τον εαυτό μου και τις σκέψεις μου. Τα μαθήματα αυτογνωσίας του 1ου κύκλου τελείωσαν και οι ανακαλύψεις συνεχίζονται όσο χρησιμοποιώ αυτά που έμαθα. Ανυπομονώ για τον 2ο κύκλο. Ευχαριστώ για όλα.
Μάρω
/
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Αρχική
|
Πρόγραμμα
|
|
© COPYRIGHT 2005-2026 APOSTOLOPOULOU THEODORA. ALL RIGHTS RESERVED.